Sunday, January 29, 2017

Isnin, 9 Januari 2017 bersamaan 10 Rabiulakhir 1438


Assalamualaikum w.b.t..


Isnin, 9 Januari 2017 bersamaan 10 Rabiulakhir 1438 | syukur Alhamdulillah genap 24 tahun dilahir dan dibesarkan dengan penuh kasih sayang oleh mama abah, adik-adik, dikelilingi dengan insan-insan yang penuh dengan aura positif..

Tak dinafikan usia makin menginjak dewasa, terasa masa turut kian cepat berlalu.. tak nak pikir banyak, hanya nak jalani kehidupan dengan sepenuhnya dan perbaiki diri.. pedulikan apa orang nak cakap, yang baik jadikan teladan, yang buruk dijadikan sempadan dan pedulikan bisik-bisik negatif dari hati sendiri..

Speak and open up your mind
It's something you should do all the time
Keep exploring, seek and find
You know you might surprise yourself..

“Surprise Yourself” by Jack Garratt, Soundtrack Me Before You (2016).


Tahun ni dapat sambut dengan kawan-kawan rumah merangkap kawan sekelas.. diorang ni sempat lagi rancang nak mandikan husna dengan bedak pada malam tu, kurang asam betul.. nasib baik bedak, rambut putih beruban pon takpaa, beserta pakej wangi husna semalaman.. ekekkeke..

Terima kasih Ummi, Azie dan Eera! Pandai rancang ye, konon nak keluar rumah ambek purse dalam kereta, taw taw je dah muncul di pintu bilik dengan kek beserta bedak di genggaman tangan masing-masing.. hahahha.. kelu lidah kita, diam seribu bahasa..


Terima kasih jugak buat mereka yang masih dan sentiasa mengingati tarikh lahir husna.. perasaan bilamana tahun kedua sorok tarikh lahir di facebook, tanpa peringatan tapi masih ada kawan-kawan yang mengingati dan menyampaikan ucapan, rasa terharu ya rabbi! 😄

Tahun lepas nangis sedu sedan sengsorang, rasa tak percaya.. hahahahaha 
Kind of surprise for me!



Till then! See ya~

8 comments:

Copyright © 2017 husnazahidi
| Distributed By Gooyaabi Templates